Spausdinti puslapio vidurį
Biudžetinė įstaiga Kelmės rajono savivaldybės administracija,
Vytauto Didžiojo g. 58, 86143 Kelmė
Įstaigos kodas 188768730, Juridinių asmenų registras
Tel. / faks. (8 427) 69052,
el. paštas info@kelme.lt
E. pristatymo dėžutė 188768730
Siekdami nustatyti, kaip Kelmės rajono savivaldybės elektroninės demokratijos paslaugos yra naudojamos ir vertinamos gyventojų, maloniai prašome Jūsų dalyvauti apklausoje ir užpildyti anketą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad ši apklausa liečia tik e. demokratijos (e. konsultavimo, e. apklausų, e. peticijų, e. forumų, e. skundų, pranešimų apie pažeidimą, Tarybos posėdžių transliavimo ir Tarybos posėdžių darbotvarkių klausimus).
Elektroninės demokratijos paslaugų vartotojų apklausa
 
* Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimo logika yra aiški ir lengvai suprantama: Paaiškinimas: ar elektroninė paslauga pateikiama lengvai, suprantamai ir intuityviai?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimo logika yra aiški ir lengvai suprantama", paaiškinkite, kodėl?
Neaišku, kokie naudotojo veiksmai reikalingi, norint gauti elektroninę paslaugą
Neaišku, kokie elektroninės paslaugos užsakymo ir suteikimo žingsniai
Kita (įrašyti)
* Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimas (dizainas) skatina naudotis elektronine paslauga: Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos pateikimas, išdėstymas ir kiti elementai sukuria teigiamą įspūdį, kuris skatina naudotis elektronine paslauga?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimas (dizainas) skatina naudotis elektronine paslauga", paaiškinkite, kodėl?
Vizualiai nepatraukliai pateikiama informacija
Nesuderinta, nepatraukli spalvinė gama
Margas, perkrautas dizainas
Kita (įrašyti)
* Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos funkcijų ir pasirinkčių išdėstymas yra logiškas ir intuityvus: Paaiškinimas: Ar su elektroninės paslaugos teikimu susijusių funkcijų ir pasirinkimų išdėstymas yra logiškas, t.y. ar elektroninės paslaugos funkcijos, pasirinkimai ir kt. pateikiami matomai ir aiškiai?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos funkcijų ir pasirinkčių išdėstymas yra logiškas ir intuityvus", paaiškinkite, kodėl?
Nepatogiai išdėstyti elektroninės paslaugos funkcijų ir parinkčių navigaciniai elementai (nuorodos)
Per didelis meniu parinkčių skaičius
Per sudėtingi nuorodų pavadinimai
Kita (įrašyti)
* Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiamos aiškios naudojimosi elektronine paslauga instrukcijos: Paaiškinimas: Ar aiškiai ir patogiai pateikiama reikalinga informacija, navigacijos ir funkcionalumo paaiškinimai?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikiamos aiškios naudojimosi elektronine paslauga instrukcijos", paaiškinkite, kodėl?
Pateikiami tik teisės aktai, reglamentuojantys elektroninės paslaugos teikimą
Pateikiamas vientisas, nestruktūrizuotas, nepatogus skaityti tekstas
Sunku rasti reikalingus paaiškinimus
Nėra kontekstinės pagalbos
Kita (įrašyti)
* Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikta pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos: Paaiškinimas: Ar pateikiama pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos, detalizuojančios elektroninės paslaugos teikimą, terminus, reikalavimus, atsakomybes ir kt.?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikta pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos", paaiškinkite, kodėl?
Nepateikiama informacija apie elektroninės paslaugos teikimo sąlygas, terminus
Nepateikiama informacija apie alternatyvius elektroninės paslaugos pateikimo kanalus
Nepateikiamos nuorodos į reikalingus su elektronine paslauga susijusius teisės aktus
Informacija pateikiama nestruktūrizuotai, padrikai
Pateikiama pasenusi informacija
Pateikiamos neveikiančios nuorodos
Kita (įrašyti)
* Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiama pakankamai būdų, kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais: Paaiškinimas: Ar pateikiami pakankami patogūs bendravimo ir susisiekimo su už elektroninės paslaugos teikimą atsakingais darbuotojais būdai (telefonai; el. paštas; bendravimo internetu galimybė ir kt.)?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikiama pakankamai būdų kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais", paaiškinkite, kodėl?
Nepateiktas(-i) telefono numeris(-iai)
Nepateiktas(i) e. pašto adresai
Nėra reikalingos tiesioginio bendravimo internetu galimybės
Kita (įrašyti)
* Ar sutinkate su teiginiu, kad į užklausas atsakoma pakankamai greitai, tinkamai ir kompetentingai: Paaiškinimas: Ar į nurodytais būdais pateiktas užklausas yra atsakoma per priimtiną (jei yra - per nurodytą) laikotarpį ir tinkamai paaiškinant iškilusios problemos sprendimą?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jeigu nesutinkate su teiginiu "užklausas atsakoma pakankamai greitai ir tinkamai", paaiškinkite, kodėl?
Į užklausas iš viso nėra atsakoma
Į užklausas yra atsakoma per lėtai
Atsakymuose pateikiami standartiniai, neinformatyvūs, neaiškūs atsakymai
Atsakymuose pateikiami netinkami, neaktualūs problemos sprendimo būdai
Kita (įrašyti)
* Ar sutinkate su teiginiu, kad visą elektroninę paslaugą galima gauti internetu, nėra poreikio vykti tiesiogiai į instituciją: Paaiškinimas: Ar visa elektroninė paslauga yra teikiama elektroniniu būdu, ar suteikiamas visas reikalingas funkcionalumas t. y. ar tam tikrais atvejais nėra poreikio tiesiogiai vykti į elektroninę paslaugą teikiančią instituciją?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jeigu nesutinkate su teiginiu "visą elektroninę paslaugą galima gauti internetu, nėra poreikio vykti tiesiogiai į instituciją", paaiškinkite, kodėl?
Nėra galimybės visos elektroninės paslaugos gauti internetu (pvz. tam tikrą procedūrą vis tiek būtina atlikti nuvykus į instituciją)
Nėra galimybės gauti tam tikrų elektroninės paslaugos rūšių internetu
Užsisakant konkretų elektroninės paslaugos variantą, būtina atvykti į elektroninę paslaugą teikiančią instituciją
Kita (įrašyti)
* Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimas Jums atrodo saugus: Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos pateikimas, pristatymas ir pateikiama informacija suteikia naudojimosi elektronine paslauga saugumo įspūdį?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimas Jums atrodo saugus", paaiškinkite, kodėl?
Nėra pateikiamos nuostatos, susijusios su atitikimu reikalavimams darbui su asmens duomenimis
Elektroninei paslaugai teikti naudojamos neaiškios, nesaugios tapatybės nustatymo priemonės
Elektroninei paslaugai reikalaujama perteklinių asmens duomenų, kurie nėra susiję su elektroninės paslaugos esme
Kita (įrašyti)
* Kaip dažnai Jūs naudojatės internetu?
Kasdien
Kelis kartus per savaitę, bet ne kasdien
Nors kartą per savaitę
Nors kartą per mėnesį
Rečiau
* Jūsų amžius:
14 metų ir jaunesni
15 – 19 metų
20 – 29 metų
30 - 39 metų
40 - 49 metų
50 - 59 metų
60 - 74 metų
75 metų ir vyresni
* Jūsų išsimokslinimas:
Pradinis
Pagrindinis
Vidurinis
Aukštesnysis
Aukštasis
* Jūsų užsiėmimas:
Tarnautojas
Darbininkas
Vadovas
Specialistas
Bedarbis
Pensininkas
Namų šeimininkė
Studentas, moksleivis
* Jūsų gyvenamoji vieta:
Šiaulių m. savivaldybė
Šiaulių raj. savivaldybė
Kelmės raj. savivaldybė
Pakruojo raj. savivaldybė
Joniškio raj. savivaldybė
Radviliškio raj. savivaldybė
Akmenės raj. savivaldybė
Kita
Rajono meras
VACLOVAS ANDRULIS
Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
Spalis
    2018     
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: